maandag 27 mei 2013

Review: Max Baked Eyeshadow Palette 'Summer'

Vandaag een review, voor de eerste keer. Sorry dat ik de afgelopen tijd zo weinig heb gepost op mijn blog, maar ik had gewoon zo weinig tijd! Ik beloof dat er elke week een nieuwe blogpost komt vanaf nu. En waarschijnlijk in de zomervakantie wel 2 of 3x per week. :)
Dus.... vandaag een review! Ik was vandaag in de Action bij mij om de hoek om wat geurkaarsen, reinigingsdoekjes en multomappen te kopen en ik zag bij het beauty & make-up dat ze eigenlijk maar één merk hadden; Max. Nou deed Max me eigenlijk heel erg aan Mac denken vanwege de verpakkingen.. Maar goed, ik was dus heel erg benieuwd naar de make-up van Max en ik dacht stiekem wel dat het waarschijnlijk flut kwaliteit zou zijn, maar dat moest ik natuurlijk nog testen! Dus heb ik een oogschaduw palette uitgekozen met leuke, zomerse kleuren van maar € 1,29 (!).


Sorry voor het rare formaat en voor de kwaliteit, maar ik heb het even met mijn telefoon gemaakt. Snappen je waarom het me aan Mac deed denken? Het doosje met name. Leuke kleuren, een beetje pastel met een roze, een paarse, een blauwe en een groene kleur.
Zo ziet het palette eruit zonder doosje, er zat ook een sponsapplicator bij. Het is een baked eyeshadow, dus dit palette kan je zowel droog als nat gebruiken, droog voor een natuurlijke look en nat voor een maximaal effect. (Staat op de achterkant van de verpakking) Ik vind de oogschaduws er een beetje fake uitzien omdat ze er bijna perfect bol uitzien, dus was ik erg benieuwd naar de swatches.


En zo zien de swatches eruit! Dit had ik echt niet verwacht, de pigmentatie is nog best goed! Hoewel de blauwe kleur meer naar wit neigt en de groene kleur naar blauw, zien ze er keurig uit. Ik had verwacht dat er nauwelijks iets vanaf zou komen, maar dit is dus niet het geval.

Ik kan helaas de foto van de look die ik ermee heb gemaakt niet op mijn blog zetten omdat het slechte kwaliteit is van mijn telefoon. Toen ik er een look mee maakte vond ik wel dat het er erg flets uitzag op mijn huid en dat de roze kleur niet goed uitkwam maar voor de rest was het allemaal prima. De sponsapplicator was ook helemaal in orde. Helaas kon ik met de oogschaduw niet zo goed werken. 

Eindoordeel: Ik had verwacht dat het veel slechter zou zijn, maar de pigmentatie was best goed en dat voor de prijs.. super budget! Ik ben een beetje 50/50 over of ik dit aan zou raden, omdat het nou niet zo'n héél geweldig palette is, maar toch niet teleurstellend.
Dus als je interesse hebt, moet je vooral even naar de Action hollen want daar verkopen ze dit palette. 

Voordelen:
+ Goede pigmentatie
+ Super budget
+ Goede sponsapplicator 

Nadelen:
- Ziet er flets uit
- Blauwe kleur neigt naar wit. 
- Niet heel fijn om mee te werken.







2 opmerkingen: