maandag 29 april 2013

Spring outfits!

Ik ga het hebben over lente outfits! Ik heb al deze looks gevonden op lookbook.nu en als je op de foto's klikt ga je automatisch naar de site toe. Deze outfits vind ik super leuk en zou ik zelf ook wel aan willen trekken.
Deze outfit vind ik heel schattig en girly, ik vind pastel kleuren sowieso heel leuk deze lente en bij deze outfit komen ze goed uit. Met name het de short vind ik heel leuk. Wat ook een leuk item is aan deze outfit, is de armband met gouden spikes. De outfit is hierdoor niet helemaal schattig en liefelijk en dat maakt het juist leuk. De blouse is ook leuk, alleen ik zou deze niet dragen omdat hij heel open is aan de achterkant.
Deze outfit is ook leuk! Dit is stoerder dan de vorige en is ook leuk voor de lente. De spijkerblouse met sterren erop vind ik denk ik het leukste item. Zelf zou ik dit definitely dragen. Het broekje vind ik ook heel leuk, hoewel ik betwijfel of ik het zou dragen.. De clutch vind ik net iets minder. Die Amerikaanse en Engelse vlaggen overal.. Dat vind ik niet echt tof. Hoewel ik de studs op de clutch wel heel leuk vind! Onder het spijkerjasje zit een redelijk normaal shirt, dus daar ga ik niet echt over. De hakken vind ik ook leuk en staan goed bij de hele outfit.
Dit vind ik ook leuk, misschien iets minder lente, maar het is zeker geen winteroutfit! Yes, i love spijkerblouses of spijkerjacks.. ik weet ook niet waarom. Deze spijkerblouse vind ik heel leuk. De broek trouwens ook, als je goed kijkt die je wat patronen erin. De schoenen vind ik veel minder, jammer dat ze geen andere aanheeft. Het tasje valt niet echt op en ik heb er niet echt een mening over.. het staat wel leuk bij de outfit! De sieraden zijn ook goed gekozen.
Dit is ook leuk! Maxi rokken, daar ben ik ook fan van. Ik wilde dat echt laten zien in deze post. Op deze foto is de maxi rok leuk gecombineerd, maar het kan beter. Het tasje is heel leuk en staat er goed bij, maar de schoenen.. Luipaardprint, ik ben er niet zo gek op, hoewel het model wel leuk is, misschien beter als ze zwart waren.. Of wit? Het shirt en de riem staan er wel leuk bij en de maxi rok is mooi wit.
Dit vind ik echt een leuke lentelook! Ik vind de blouse (ja, weer een soort spijkerblouse) heel leuk gecombineerd met de rok, want de rok is ook super. Het heeft een soort aztec patroon en ik hou van aztec patroontjes. De tas staat er zeker leuk bij, alleen dat bontje eraan (een staart) vind ik minder. De zonnebril, sieraden en slippers staan er allemaal heel leuk bij. Misschien is dit meer een zomerlook maar alsnog is het heel leuk.
En dan tot slot, deze simpele outfit. Misschien voor mensen die in landen wonen waar het met de lente niet zo warm is? Ze heeft een oversized witte trui aan die ik heel leuk vind met een simpele legging eronder. De schoenen vind ik enorm leuk en passen goed bij de outfit. De tas is ook heel tof samen met de zonnebril die ze op heeft. Simpel, maar leuk!

Dat waren de lente outfits die ik vond op lookbook.nu.

Wat vind jij leuke lente outfits?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten